wtorek, 30 lipca 2019

Nowe LPS - One of the mystery pets

Dobry wieczór! 

Kolejne nowe petki XD. Mam już się nazywać zakupoholiczką? 
No cóż, była okazja, ok? A i bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo 
dziękuję loke za link do aukcji z moim największym celem💖💕!
Bardzo to miłe z jej strony,gdyż każda osoba znajdując tę aukcję (znająca się na lps) mogłaby po prostu ją wykupić, a ona wiedząc, że jest to mój duży cel, dała mi link 💓. Więc jeszcze raz dziękuję.


Dobra, dobra. Przejdźmy do LPS.

1.

Jednak nie tak szybko. Zacznijmy sobie od takich oto bonusowych bambusów. To drzewko jest takie urocze uwu. A, i są trzy małe bambusy dla trzech pandek. Na pewno nie będą głodne XD. Moim zdaniem dodawanie bonusów do paczek jest bardzo miłe ^^.

2.

Oto Coco. Bardzo mi przypomina czekoladę (zwłaszcza z tyłu) dlatego imię "Coco". Z początku myślałam nad "Chocolate" ale to brzmi na męskie imię a ona jest dziewczynką. Jak widać Brygida zabrała się na poważnie z jej makijażem XD. Ma ona z 14 lat. Nie mam pojęcia co ona ma na czole, ale chyba jakieś oznaczenie, znamię, coś magicznego uwu. Zastawiam się nad wciśnięciem jej gdzieś do serialu i chyba wiem gdzie. Aha, no. Mój serial będzie o nadprzyrodzonych mocach więc ona tutaj jakoś tak pasuje, hmm. Może chcielibyście osobną notkę na jakiś opis mojego serialu 👽? 

3.

Ta pani nie ma imienia :(. Wiem, że jest z jakiegoś zestawu "zoo", więc dla mnie jej historia brzmi tak: Była uwięziona w zoo, które oglądały Blythe (XD), ale udało się jej z niego uciec. Nie ma imienia, gdyż w zoo nazwali ją "#2225". Czyli jej numerek katalogowy. Przyzwyczaiła się do wołania na nią "dwa dwa dwa pięć", ale bardzo chcę normalne imię. Może wy jej jakieś znajdziecie? Na pewno się ucieszy :D. A, jej wiek to coś koło 16 lat.

a teraz...

tam tara tam...











Oto Kordelia! 
Właśnie, dlatego Loke mi dała link do aukcji. 
Boże... Dosłownie pół godziny temu wylądowała w moich łapkach. Nawet sobie nie wyobrazicie jaka byłam podekscytowana. Całe ręce mi się trzęsły. 
Ma ona 17 lat. Co prawda na razie jedyne co zdążyła zrobić, to przywitać się z rodzeństwem (Kornel i Kornelia). Kornel nawet się rozpłakał, dziewczyny wsm też XD. Okazało się, że była ona ciągle w innym mieście gdzie sobie spokojnie żyła, ale gdy zobaczyła notkę na tym blogu postanowiła od razu znaleźć adres miasta i przyjechać.
O jej przyszłości wiadomo tyle, że będzie chodziła z Vincentem od Jennifer . Jest ona cudniutka uwu. Trafia ona oczywiście na pierwsze miejsce w moich ulubionych lps, niestety Clarity została strącona z tronu. Recz jasna, Clarity nic do niej nie ma ^^. Lubią się jak na razie ;p. 


-----------------------

Więc to na tyle z tej notki. Mam nadzieję, że przyjemnie się czytało qwp. 💗

Miłych snów~ 


3 komentarze:

  1. Zazdro xD
    Czyli jednak ją wybiła 0>0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak ją już trzymałam w rękach to nie było zmiłuj XD. W realu jest taka śliczna aww

      Usuń
  2. Gratulacje! Kordelia jest boska, tak samo jak bez imiena padna, o oby dwóch marzę 💞. Historia 2225 jest świetna! Przypomina mi trochę Eleven z Stranger Things, dlatego morze mieć na imię El/Nastka lub dostać imię po jakiejś bohaterce, np. Nancy lub Joyce UwU.
    O i dziękuje, że ty mi wysłałaś link do aukcji tego sprzedawcy, planuje tam kupić jedną lub dwie figurki ^^

    OdpowiedzUsuń