poniedziałek, 15 lipca 2019

Sesja z instax'em ♥

Witam wszystkich 
Może nie jestem jakoś super aktywna na blogu ale to przez to, że obecnie zajmuję się serialem i nie za bardzo mam czas na bloga. 
Dzisiaj tylko taka krótka sesja. 

W końcu miałam jakiś produktywny dzień! Co prawda to nie ten sam dzień w którym były robione te zdjęcia ale trudno. Aha no tak, dzisiejsze zdjęcia były takie sobie więc nie pokaże (ewentualnie kiedyś w jakimś poście).


Może chcielibyście abym oceniła jakiś kształt lps? Myślałam nad misiami ale ich jest tak dużooo.

Aha właśnie. Widziałam  Kordelię na Ebay'u tylko, że jest strasznie droga. Mam nadzieję, jednak, że kiedyś mi się uda ją zdobyć.

Jakby ktoś chciał wiedzieć to mój kanał to *klik* 
W tę wakacje powinno wyjść trochę odcinków. Chodzi oczywiście o serial xdd.

No okej, czekajcie na następne notki ^^

Miłych snów~




6 komentarzy:

  1. Krótko trochę :/
    Ale zdjęcia i tak śliczne ^^
    Pomysł na ocenienie misiów jest naprawdę spoko, mogłabyś np. podzielić ten post na kilka części ;)
    Czekam na nowe notki i pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Instax jest taki super. Masz go w przepięknym kolorze. 💙
    Może ocenki nietoperzy? Ich jest tylko kilka. A nigdzie tej oceny nie widziałam. xd
    Super, że tworzysz serial. Od dłuższego czasu miałam ochotę, aby jakiś obejrzeć , jednak nie znalazłam niczego ciekawego. Więc na pewno zajrzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietoperze? Już się robi! Co do serialu jest mały problem. Rozmyśliłam się w ostatnim momencie i zmieniam fabułę :/. Ale to tylko lepiej bo będzie ciekawiej ^^

      Usuń
    2. A o czym będzie, zdradzisz?

      Usuń
  3. Muszę sobie kupić instaxa xD <3

    OdpowiedzUsuń