wtorek, 23 lipca 2019

LPS od Suzany Ginger •

Dobry wieczór. 

Staram się jak mogę z tymi postami więc w tym miesiącu opublikuję jeszcze jeden po tym. No chyba, że mi się uda to dwa. 
 Kac po Stranger Things jeszcze nie zniknął ale zaczęłam oglądać Sabrinę i wydaje się naprawdę okej. Wy macie jakieś swoje ulubione seriale? 


W tym poście przedstawię wam moje nowe petki i trochę je opiszę. 


1.

Kolejny cudowny misiek w mojej kolekcji! Kiedyś zrobię chyba post na temat kolekcji misi. Aha zdjęcie było robione w ciemnym miejscu ale przez sekundowe naświetlanie wyszło jasno :D. Pan u góry nazywa się Finn ale woli Finnie (więc lepiej tak się do niego zwracać). Ma 18 lat w tym roku. Jest aktorem, ponieważ będzie miał dosyć ważną rolę w moim serialu. Kocha się w nim Selena od jennifer XD. On niestety jest dużym ignorantem aczkolwiek ją lubi. 

2.


Kolejna panda/miś. Oto zagadka życiowa. Miał byc dziewczynką ale pozostał chłopcem. Miał mieć główną rolę w serialu ale odebrała mu ją Hazel. Znaczy bo w serialu grać miał dziewczynę xd. Bardzo bym chciała do niego #89 bo była z nim w zestawie. Ma on obecnie na imię Dustin i ma 16 lat. 

3.

Ostatnia misio-panda. Nieokreślona płeć znów. Wydaje mi się, że to dziewczynka ale dużo osób ją myli z chłopcem. Miała się nazywać Robin po mojej ulubionej (jest kilka "ulubionych" w zasadzie XD) postaci z ST ale bardziej mi to pasowało do niej *klik* także nazwałam ją inaczej. Fuzzy / Suzie. Jak się wymówi nabiera sensu (Fuzi-Suzi). Ma z 15 lat. Jest mega słodka uwu. Ma co prawda lekko zdrapane te fuzzy miejsca ale nie przeszkadza mi to i nie kupię nowej bo sam fakt, że jest od Suzany robi ją wyjątkową. 

4.

A oto piesek Eddie. Jest taka piękna, że stwierdziłam, że oszczędzę sobie kolejnego misia i wybiorę ją. Eddie się zabrało od bajki "Ed Edd i Eddie". Co z tego, że Eddie był chłopakiem XD. Mam tez Ed'a i Edd'iego. Wiem, wiem #37 powinna się nazywać Eddie ale jej nie mam a jak dostanę to po prostu będzie brana za bliźniaczkę #204. Taka trochę mieszanka XD. Aha i oczywiście #37 i #204 planuję zdobyć. Wtedy będę miała wszystkie takie pudelki ^^. Co do jej wieku, coś około 12 lat. 


Aha no tak dostałam tez taką myszkę z tego zestawu. Ale zapomniałam jej zrobić zdjęcie. 


Oh god bym zapomniała. Jeszcze liścik! Było w nim napisane:

Cześć! 
Fantastycznie, że moje
figurki trafią do 
kolejnego kolekcjonera,
przed którym jeszcze
wiele lat przygody 
z LPS.

Mam nadzieję, że nowe
okazy w kolekcji 
Cię ucieszą, Jestem
pewna, że czeka na
nie wspaniały, nowy
dom. 

Nie przestawaj zbierać!
Życzę Ci powodzenia. 

Iga
Suzana Ginger

Tak, wszystko pisała zielonym XD. Na pewno będą u mnie miały wspaniały dom. Nie zamierzam ich w ogóle sprzedawać ♥. 
Jak coś to ja poprosiłam Igę aby dodała autograf do figurek i właśnie dlatego mam ten list. Więc nie zastanawiajcie się jeśli nie odstaliście :(. 




Tak więc to wszystko z tej notki. Mam nadzieję, że była ciekawa ^^. 

Miłych snów ~

5 komentarzy:

  1. Też mam kilka lps od Suzany ^^ Zazdroszczę Eddie, jest taka urocza i wspaniała 😍 Finnie też jest boski <3
    Notka bardzo mi się podobała i była bardzo ciekawa. Czekam na kolejne 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Kordelię za 8 zł! https://www.olx.pl/oferta/oryginal-lps-littlest-pet-shop-mis-panda-niedzwiedz-polarny-unikat-CID88-IDAROHt.html#b8422fd3a7
    A poza tym to śliczne figurki, następnym razem chyba sama poproszę Suzanę o autograf ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boże! Dziękuję <3 Szkoda, że teraz kupiłam te petki ale mam nadzieję, że uda mi się namówić brata by zrobił znów przelew komuś na konto XD

      Usuń
  3. Też mam lps od Igi, ale zapomniałam poprosić o list :( na jej ogłoszeniu widziałam tego pudelka i drugą figurkę z jego zestawu, zaobserwowałam, parę dni później:
    - Nopeeeee, spóźniłam się!!!
    Ale na serio nie wiedziałam że kiedykolwiek dowiem się kto go kupił ;)

    OdpowiedzUsuń