poniedziałek, 8 lipca 2019

Nowa mania - misie ♥

Witam wszystkich.

Wróciłam z wyjazdu i mogę już do was pisać. Dzisiaj nie będę się wypowiadała na temat wczasów.Na to przyjdzie odpowiednia pora :3. 
No dobra. O ok. 2 w nocy kiedy już dojechaliśmy na miejsce odpakowałam moje nowe zdobycze i poszłam spać, więc post jest dopiero teraz. 

1.

Oto miś któremu nie wybrałam jeszcze imienia. Jest w stanie dostatecznym. Nie zbyt mi się podoba, ale nie jest najgorszy. Nie mam pojęcia czy jest to chłopak czy dziewczyna bo wygląda trochę na to i trochę na to XD. Możecie proponować w komentarzach imię oraz płeć. 

2.


Poznajcie Teddy'ego. Jest w innym kształcie niż cała reszta, jednak to właśnie ten kształt faworyzuje. Ma on ok. 10 lat. Jest zwykłym misiem, nie ma jakiejś rozszerzonej historii. 

3.


Rodzeństwo Kornel i Kornelia. Są nastolatkami. Kornelia jest wyższa od brata czym się ciągle przechwala, jednak Kornel jest od niej bardziej inteligentny...Czym w sumie też się przechwala. Generalnie dużo się kłócą i czasem nie potrafią przebywać w tym samym miejscu dłużej niż minutę. Oprócz tej dwójki jest jeszcze jedna panda podobna do nich. Jest ona "one of the mystery pets" czyli zapewne jakimś prototypem lub zwykłą zagadką hah. Nazywa się Kordelia

Jak dla mnie jest to ich zaginiona siostra. Za bardzo o niej nie słyszeli. Po prostu wiedzą, że gdzieś tam sobie żyje, ale prawdopodobnie jej nigdy nie zobaczą. Aha, jak możecie zauważyć ma ten inny kształt. W sumie bardzo bym chciała ją posiadać ale jest to praktycznie niemożliwe. 

4.

A tutaj wam się ukazuję pani, która również nie posiada imienia. W zestawie miała tę uroczą czapkę, która jej mega pasuje uwu. Napiszcie w komentarzy jakie byście jej dali imię. 

5.


Pan Survival się kłania. Chwila, chwila, coo? Survival? No.. tak xd. Bradzo mi się ten miś kojarzy z filmikiem od myLPSpetworld "LPS vs WILD (Parody)", który oglądałam kiedyś. Stąd te imię XD. Lubi on przygody i często podróżuje po górach :3. Kocha ciężkie warunki do życia, jest samcem alfa XDDD.

6.

Mój zdecydowany ulubieniec ♥♥♥! Jest on meeeeega podobny do Kubusia Puchatka qwp. Nazywa się Pooh czyli Puchatek. Można tez do niego mówić Kubuś. Lubi miodek, ma nadwagę, jednak się tego nie wstydzi i chodzi w topie (XD). Zastanawiałam się nad przemalowaniem jego bluzeczki na czerwoną ale to chyba jak kupie kolejnego. Ogólnie to mieszka w stumilowym lesie. Jeśli ktoś oglądał Kubusia Puchatka to wie kim jest ten u góry. Generalnie miś sam w sobie jest przecudny.

Jesteś do mnie podobny
Jak do brata brat
Zwiedźmy ogród podwodny
W niebo lećmy jak ptak 💖


zdjęcie z Chorwacji


No więc to na tyle z moich nowych misi/pand ^^. Mam zamiar uzbierać ich naprawdę sporo. 
Następny post będzie za niedługo oo wyjeździe.

Miłych snów ~💦

5 komentarzy:

  1. Teddy jest naprawdę śliczny. Chyba został moim faworytem.
    Moim zdaniem pierwszy misiek wygląda na dziewczynkę. I to taką dziewczęcą. Może ma trochę znudzone oczy, ale za to się pomalowała. Jest cień, a nawet podkręcona do granic możliwości kreska eyelinerem. Wypisz wymaluj Brigida. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację XDD. W tym przypadku chyba zostanie ona nazwana Brigidą hahah

      Usuń
    2. Haha, naprawdę? XD W końcu trafiłam chociaż raz z imieniem.

      Usuń
  2. Urocze misie ^^
    Mam 1 (Elżbieta, która pochodzi Anglii i jest mistrzynią survivalu) i 2 (Kindera, którego naprawdę bardzo lubię i jest synem Pani Gabrysi - koali, którą też darzę dużą synpatią). Tylko, że mojego Kindera kupiłam jako małego customa, ma on pomalowane środki uszkodził i łapki na różowo. Miś w czapce może mieć na imię Hazel. Pooh i Kornel z Kornelia są przeuroczy!
    A jeśli chodzi o tajemniczą siostrę kłótliwego rodzeństwa to jest poprostu BOSKA. Nigdzie jej nie widziałam, ale się zakochałam 💕
    Post jak zawsze wspaniały, tak samo jak zdjęcia :***
    Czekam na post o fczasach i życzę udanych wakacji 😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie tylko moje misie mają ciekawe historie hah. Hazel to boskie imię! Dziękuje ^^. Tylko teraz jakąś historię muszę mu nadać hhaha

      Usuń