niedziela, 30 czerwca 2019

Nowe LPS + Wyjazd ♣

Dobry wieczór 

 No więc jak już wiecie wyjeżdżam na Chorwację 💕. Niestety jennifer nie jedzie ze mną no ale cóż. Bynajmniej (jak już pisałam) będzie więcej zdjęć XD (jakby co to chodzi o to, że z jenni bym ciągle pływała w morzu a tak to częściej będę robić zdjęcia, bo nie mam z kim pływać). 

 Cieszę się jak nie wiem💖. Będę pływała. Chwila, chwila... Pływała..? AHA! No tak. Nie będę pływała bo *akurat* data wyjazdu jest około miesiąc po moim ostatnim okresie. Ehh, mam nadzieję, że dostanę chociaż pod koniec wyjazdu :(. 
 No dobra, bywa. Co prawda przez 9 dni nie będę nic pisała ale od razu jak wrócę włączam komputer i wam opiszę wszystko co się działo. A i nie mówiłam wam jeszcze tego ale jest to już trzeci rok pod rząd kiedy jadę w dokładnie to samo miejsce ^^.Pierwszy raz w nim byłam jak miałam półtora roku.
 Okej, przejdźmy do LPS bo mam wrażenie, że przynudzam cx.
zdjęcie na szybko
 Zacznijmy od PetShop'ów, które kupiłam od natural lps (nie ma jeszcze bloga 😔). Razem mnie wyszły 15zł. Żabka nazywa się Diana.
Jest zwykłą żabką, żabka jak żabka. Mogę powiedzieć tylko tyle, że nienawidzi sklepu "Żabka". Obok niej stoi konik, o którym nic nie wiem. 


 Tutaj też widać zdjęcia na szybko. Jest to większość LPS z wymiany. Bardzo lubię pandę <3. No niestety o żadnym nic nie wiem. W kolejnych postach opisze całą pandę bo chce jej dać jakiś charaktr ale nie teraz. 


Kolejna panda XD. Udało mi się jej zrobić ładne zdjęcie więc jest oto tak pokazana. Ma 17 lat nazywa się... Eeeem. No tak, też nie ma imienia. W każdym bądź razie jest siostrą takiej pandy, której tu nie pokazałam (z jej zestawu) i mimo, że ta młodsza jej dokucza jest bardzo opiekuńcza. 


W końcu jakiś LPS z osobowością. Nazywa się Bambi ma 14 lat. Jest najpiękniejszą sarenką jaką kiedykolwiek widziałam. Ma bardzo spokojny charakter i da się ją szybko spłoszyć. Lubi pomagać innym jednak nie robi tego często ze względu na jej strach przed innymi. Chyba to tyle o niej. 


Zakończę już ten post. Przepraszam, że taki krótki jednak nie mam o czym pisać w tym momencie i się zbyt ekscytuje wyjazdem. Miały mi dojść pewne lps ale coś tam się stało, nie wiem dokładnie co w każdym bądź razie ich nie mam. Może jak mi się uda to jeszcze na Chorwacji wam coś napiszę. 

Miłych snów ~

1 komentarz:

  1. Urocze lps ^^ Najbardziej podoba mi się lisek, pudelek, obydwie pandy (mam tą różową) oraz sarenka, marzę o niej 😻.
    Nie mogę doczekać się notki z wyjazdu i o figurkach, które jeszcze doszły :***
    Życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń