środa, 12 czerwca 2019

Wakacje tuż tuż/ nowy lps

Dzien dobry! 
Ahhh... Pamiętacie jak narzekałam na złą pogodę? Odwołuje wszystkie słowa jakie powiedziałam! Przecież ja się tutaj topie. Nie dość, że wszędzie jest duszo to jeszcze się pocę. Bynajmniej będzie wolne od szkoły.
 Nie mogę się doczekać wyjazdu na Chorwację. Kocham pewne miejsce do którego zawsze jadę i mam do niego duży sentyment. Raczej bym się nie zgubiła tam. Tylko nie wiem czy Jennifer ze mną pojedzie :(. Było by smutno i samotnie ale bym więcej nagrała i zrobiła zdjęć. Jak w tamtym roku mi się wgl nie chciało i wolałam skakać do zimnej wody :D. Chociaż... jak dla mnie lepiej bo kamera, której używałam to jakiś żart i tylko bym sobie to miejsce "zbrzydziła".
 Mam nadzieję, że uda mi się dokończyć serial i zrobić dużo ciekawych zdjęć. To chyba takie moje największe cele na ten rok. 
 No dobra, może przejdziemy do LPS'a, którego dostałam od skylar na urodziny ^^. Może go wam przedstawię przy małej sesji zdjęciowej z nim w głównej roli.
1.


Osoby, które mnie śledzą na instagramie będą miały spoiler całej sesji XD. 

2.
No dobra to może coś na temat tego misia. Nie wiem za bardzo czy uważać go za chłopca czy dziewczynkę, ale raczej to drugie bo ma rzęski (nie zawsze się tym sugeruje). No więc ma na imię Clarity. Przejrzystość - co. Tak, tak, ja wiem dziwnie ale to imię jest takie, według mnie, spokojne i bardzo mi się kojarzy z tym misiem.

3.
Jejuuu kocham to zdjęcie *^*. No więc, jest to bardzo spokojna osoba. Nie lubi bójek i raczej się nie kłóci. Da się szybko ją doprowadzić do płaczu. Chociaż jak się bardzo wkurzy jest w stanie kogoś bardzo mocno uderzyć. 

4.

Właśnie, zapomniała o tym powiedzieć. Jest to mój najładniejszy lps w kolekcji. Jest po prostu ś l i c z n a. 

5.



Co do jej wieku, nie jestem pewna, ale coś około 17 lat. 

W ogóle czy tylko mi klimat tych zdjęć przypomina tak bardzo las równikowy? (Raczej nie tylko mi bo skylar sama o tym mówiła xd) Bardzo lubię taką zieleń na zdjęciach. 

Aha no tak, jak dla mnie jest progres. Jak dostałam lustrzankę zdjęcia były takie sobie a teraz, ahh, bardzo mi się podobają. 
-----------------------------------
No dobra ot chyba tyle, wiem krótka ta notka. W wakacje może zrobię jakaś w której będzie co do czytania ,hah. 
jest godzina 16;25 aleee

Miłych snów ♥

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się imię Clarity, uwielbiam, gdy inni nadają swoim figurkom imiona w postaci angielskich słów. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój boże! Dziękuję ^^ I tez bardzo lubię nadawać swoim figurkom imiona związane z angielskimi słowami, zwłaszcza gdy te słowa je opisują

      Usuń