czwartek, 27 czerwca 2019

♠Tag Kolekcjonerów LPS dla bloggerów♠

Witam wszystkich! 

 Wiem, wiem. Moja aktywność na blogu to jakiś żart XD. Aleee, serio się postaram częściej pisać, obiecuje! 
 Przez jakiś czas miałam jakiś problem i mnie ciągle z konta wywalało jak chciałam napisać komuś komentarz, ale to naprawiłam.
Możecie się spodziewać dużej ilości komentarzy pod waszymi postami.
 Może przejdźmy do tag'u UwU. No więc nominowała mnie ta oto pani *klik* ^^. Kocham czytać jej posty i ogólnie jest miłą osóbką.
 No to zaczynajmy :D


1 Ulubiony LPS?

stare zdjęcie xd...

 Zdecydowanie ta oto piękna figurka. Dlaczego? Już tłumaczę. Ma on ciekawą historię, którą wam teraz opowiem.No więc jest on z mojego pierwszego zestawu, czyli dostałam go z 8/9 lat temu, idk. Ale czmeu jest w takim dobrym stanie? 
 Otóż kilka lat swojego życia spędził w listku, tak, w listku. Kiedyś jak byłam bardzo mała zabierałam swoje figurki do rodziny żeby się nimi bawić. Nie mam pojęcia jak ale zgubiłam tego pana a po kilku latach mój brat go tam znalazł, w listku jakiegoś drzewa. Nie wiem jak on tyle przeżył ale to juz chyba jakiś jego sekret. No cóź, ciekawie cx.

2. Gdzie kupujesz większość swoich LPS?

Raczej na Allegro. Na olx też się czasem zdarzy ale tam nie mam takiej pewności co do osoby, która mi sprzedaje figurkę.

3. Jak duża jest twoja kolekcja LPS?

Moja kolekcja jest wyjątkowo mała. Liczy około 80 figurek. Kiedyś co prawda przekraczałam progi 200 lps'ów, jednak teraz nie potrzebuje ich aż tylu ;). W tajemnicy wam powiem, że ostatnio kupiłam dość dużo figurek i dostałam więc następna notka na bloga może być nawet jutro.
również stare zdjęcia ale nawet ładne 

4. Jak często malujesz swoje paznokcie?

Nigdy XD!. Dziwnie się czuje z kolorową mazią na moich paznokciach, tak... Nieswojo. Czasem tylko lakierem bezbarwnym na odbudowę czy coś. W sumie do filmów używam patyczków więc te pomalowane łapy mi nie są potrzebne.

5. Największe marzenie LPS?



UwU. Bardzo bym chciała ją zdobyć w oryginalnym zestawie,ale jednak nie chcę płacić 400zł :/. Może kiedyś się uda.

6. Jak długo zbierasz LPS?

Jak już pisałam z 9/8 lat. Jennifer zaczynała ze mną jej sie pytajcie xd.

7. Kamera czy aparat?

Oczywiście, że aparat! Nienawidzę mojej kamery, nie dość, że kojarzy mi się bardzo z niefajnym czasem w moim życiu to jeszcze jej bokeh, fuuuj. O ile ona ma jakiś bokeh! XD
lustrzanka
kamera :/ ps. Zdjęcie robione na Chorwacji ^^


8. Ulubiony LPS'owy blog?

Bardzo malo czytam blogów jednak w tę wakacje chcę to zmienić, ale wymienię te, które lubie

My Littlest Friends ♥♥♥

9. Pies czy kot?

Wolę kotki w realu a jeśli chodzi o LPS to nie mam zdania.

10. Jaki jest twój wymarzony aparat?

Mój obecny aparat mi starcza jednakże wymarzonym jest Canon eos 5D. ♥

11. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?

Staram się jak najczęściej <3.



12. Jaki był twój pierwszy LPS?

Nie był to jeden LPS a zestaw. Noo, został mi jeden więc cóż XD.

Zdjęcie nie jest moje.


13. Gdzie robisz większość zdjęć swoich LPS?

Totalnie wszędzie gdzie się tylko da. Najlepiej jednak na zewnątrz



14. Jaki LPS Cię irytuje?

G3 i wszystkie w górę. grrr. Oczywiście mi nic do tego jak się komuś podobają.

15. Kto Cię inspiruje?

Nie kto tylko co bo życie. jeśli chodzi o filmy to większe produkcje .
dziwne to zdj XD

16. Skąd bierzesz swoje pomysły?

To trochę dziwne ale tak jakoś same przychodzą. Znaczy czasem się inspiruję ^^.
lps nie mój

17. Jaki sprzęt używasz?

Do zdjęć uzywam Canon eos 7D 💖 A do pisania mojego komputera.

18. Twitter, Instagram, Blogger czy Youtube?

Nie mam twitter'a ale jeśli chodzi o pozostałe to nie umiem wybrac.

19. Czy kiedy piszesz posty masz miej więcej zarys w głowie co powinny zawierać, czy piszesz je spontanicznie?

Zazwyczaj jakiś zarys jest heh.


20. Nowe LPS, sesje zdjęciowe, poradniki, relacje z podróży czy inny typ postów?

Wszystko bardzo lubie jednak najciekawsze się wydają relacje z podróży ♥.


No więc to na tyle z pytanek ^^. Ja juz się zwijam

miłych snów ~

1 komentarz:

  1. Jak się cieszę, że zrealizowała ten tag uwu.
    Jest mi tak miło, że lubisz mojego bloga 💕
    Ogólnie naprawdę bardzo przyjemna notka i czekam na post o nowych figurkach 😻

    OdpowiedzUsuń