piątek, 26 lipca 2019

LPS Collector's tag ♠

Dzień dobry wieczór wszystkim. 

 Huh, dzisiaj przychodzę do was z tagiem. Swoją drogą zauważyłam, że bardzo lubicie u mnie oglądać nowe lps XD. Na szczęście ostatnio dość dużo ich kupuje. 
 Dobra do rzeczy, więc robię to tylko dlatego, że jennifer mi kazała <3.

1. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?

Jennifer mi kazała v2 XD. A tak serio to chciałam zobaczyć jak to jest. 




2. Kiedy założyłaś pierwszego bloga i czy jest to ten obecny?

Wtf to pytanie XD. Nie, to nie jest mój obecny. Mojego pierwszego założyłam z rok temu, ale nie umiałam się tym obsługiwać. Tak więc nie ma tam żadnych notek ale widać go na moim profilu xp. 


3.Za co lubisz bloggi LPS? 

Chyba za to, że porównując do atmosfery na lps'tube jest tu bardzo przyjemnie. Nie ma tu osób (albo bynajmniej ja na takie nie trafiam) co Cię będą tylko krytykować za to, że jesteś "popularniejsza" albo bardziej lubiana. A i, żeby nie było, ja nic nie mam do konstruktywnej krytyki ale bywają osoby co nigdy Cię nie pochwalą nawet jak ci coś wyjdzie. Po prostu będą wyłapywały najmniejsze błędy. 


4. Czy bawiłaś/bawisz się LPS? 

Chyba nie, czasem się zdarzy xD. Nie wiem czemu ale wolę traktować LPS jako osobne duszyczki, które czasem występują w filmach. Np. jest sobie taka Clarity i ma sobie swoje życie (ja się nią nie bawie ale jakoś tam sobie żyje) i nagle dostaje rolę w filmie. 
W skrócie - nie traktuje lps jako samych aktorów/modelów.


5.Kiedy zaczęłaś zbierać LPS? 


Umm. Kiedyś wam dokładnie powiem jaka to była data. Ale na pewno 22.03 i możliwe, że 2010. Dostałam pierwszy zestaw na moje urodziny od taty, ponieważ widziałam je u koleżanek i pokazałam tacie. Prawdopodobnie powiedziałam coś typu "tato, chce to mieć." i słowo ciałem się stało XDDD. Dostałam zestaw dookoła świata ten tu pierwszy i został mi ten Bernard w dobrym stanie. Dlatego go tak cenię <3. 

6.Co najbardziej lubisz w LPS?


Zapytajcie mnie z 2010 XD. Nie wiem, zaczęłam zbierać i nie umiem tak po prostu przestać. Ale chyba cenię je za to, że to właśnie dzięki nim jestem tu i mam jakieś pasję. 


7. Czy chciałaś kiedyś skończyć z LPS?

Oh god. Ile razy to było XD. Kiedyś jakoś 2014 chciałam skończyć bo wydawało mi się to dziecinne i bez sensu. W 2017 miałam jakieś epizody z kończeniem z lps XDD. Wtedy było modne mówienie co trzeci film, że odchodzę z lps tube. Teraz jak mam czasem myśli o skończeniu (ze sobą chyba XD) to próbuje to opanować. 


8. Opisz jak dostałaś swój pierwszy zestaw/pojedynczego LPS.

No właśnie już pisałam wyżej. Na urodziny od taty. Albo raczej po prostu od rodziców XD. Ale wiecie, gdyby nie tata nie miałabym tych lps. 

omg ale stare zdjęcie
9. Co sądzisz o podróbach LPS? 

Fuj. Tyle mam do powiedzenia. Nie no, uważam, że to bardzo nie w porządku do hasbro ;/. Zwłaszcza, że niektórzy myślą, że to są serio lps ;-;. 


10. Napisz twoje jedno wspomnienie z LPS.


Hmm. Jak byłam u natural na noc i w ogóle nie spałyśmy tylko bawiłyśmy się lps XD. Albo bawienie się na takim jednym fajnym drzewie w apokalipsę dinozaurów z jennifer i kolegą. Byłym kolegą.
-------





W ten sposób dotarliśmy do końca :D. Mam nadziję, że spoko się czytało. Jak będzie dobry odzew to może sama zrobię jakiś tag na bloga <3.

Miłych snów~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz