poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Ivitte - Ask my favourite LPS / Dzieciństwo mija

Dobry wieczór.

 Doszłam do wniosku, że pisanie notek jakby mi się ogród palił jest bez sensu. W nieszczęsny i poszkodowany tytułem znienawidzonego miesiąca dzieciaków, wrzesień, będzie mniej notek z oczywistego faktu. Bardzo mi zależy na dobrych ocenach. Jestem idealistką, co za tym idzie? Chcę aby mój blog tez był dobrze prowadzony. 
kiedy się topisz a ktoś ci robi zdj 

  Nie chcę być jakoś bardzo anonimowa, więc mogę wam powiedzieć, że ostatnio wpadłam na pewien pomysł. Od urodzenia rodzice mi kupowali "moje zachcianki". Nie jestem rozpieszczanym bachorem, żeby nie było, ale po prostu ten punkt też jest tu istotny. No cóż, kiedyś się trzeba nauczyć samodzielnego życia. Stwierdziłam, że warto w końcu zacząć kupować sobie za swoje. Brzmi to bez sensu, ale uwierzcie, kiedy chodzę po centrum z koleżanką, bez mamy i jej portfela, to zaczynam zwracać uwagę na ceny i się hamuję z tymi drogimi rzeczami. Od razu mówię, że moi rodzice nie są miliarderami czy coś. Z LPS jest to samo, kiedyś nie widziałam sensu w wypatrywaniu okazji typu "unikat za 20zł", bo przecież rodzice zapłacą, nie? Od tego roku zaczęłam patrzeć na świat oczami dorosłego - nic nie trwa wiecznie. Po prostu lepiej odciążyć rodziców od dodatkowych wydatków jakimi są LPS. Jeśli wy też kupujecie nie za swoje pieniądze to polecam zrobić to co ja. Jeśli chodzi o zarabianie to w zasadzie jest prosty pomysł na to. Każde dziecko powinno pomagać rodzicom w ogarnianiu mieszkania, więc możecie poprosić ich aby za np. posprzątanie łazienki dostaniecie jakąś tam cenę itd. Za te pieniądze sobie kupicie co chcecie. Prosty sposób na oszczędzanie w zasadzie XDD. Ja sama zarabiam nawet czasem pomagając tacie jennifer wnosząc drzewo na auto. Dobra, przejdźmy do tego co chcę w końcu powiedzieć, bo i tak nikt tego^ nie czyta.
Będzie mniej notek z nowymi lps bo wiecie, pieniądze i jestem człowiekiem więc inne rzeczy też kupuje. 
Dobra, dobra, to bez sensu. Fajnie jak przeczytaliście moje wypociny.
--------------------------------------

Teraz do rzeczy.
"ask my favourite" to będzie seria na blogu na której będę opisywała moje "ulubione" lps z rozbudowanymi charakterami. Na pierwszy ogień leci Ivitte. Wydaje mi się, że jej charakter to jeden z najbardziej rozbudowanych z mojej kolekcji. Jak ją dostałam napisałam coś tam na jej temat, ale wtedy była nowa i dużo się zmieniło. Udało mi się nią nawet raz bawić XD. 
Żeby to była seria, która też dotyczy was możecie zadawać pytania do niej. Chętnie na wszystkie odpowiem, a raczej ona <3. Oczywiście sama o niej tez opowiem jakby nie było pytań (jak będą to też wsm)


Niby krótki posta dużo napisałam. Jak to się dzieje >;(. 
Liczę na wasze pytanka uwu

Miłych snów <3

4 komentarze:

  1. 1. Bardziej kochasz Paczysa czy Zack'a ?
    2. Lubisz się topić do sesji?
    3. Lubisz mój basen?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia są przepiękne, takie schludne i przemyślane, gdybyś umieszczała je w troszkę większym rozmiarze, wyglądałyby jeszcze lepiej ♥

    Jestem trochę za stara i nie umiem już bawić się w te pytania do LPS, ale chętnie dowiedziałabym się czegoś o Ivitte, czegoś o jej historii, przeszłości, jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia UwU. Miałaś naprawdę świetny pomysł na serię, a teraz pora na pytanka ;).
    1. Jak sądzisz co myślą o tobie inne lps? Może niech kilka z nich wypowie się na twój temat?
    2. Jak wygląda twoja najbliższa rodzina? Czy Cinlera posiada te figurki w swojej kolekcji? Pokażesz ich zdjęcie?
    3. Ulubione zajęcie?
    4. Lubisz się topić? :)
    5. Gdzie i w jakich okolicznościach zakupiła cię twoja właścicielka?
    6. Jaki jest twój największy cel?
    7. Co najbardziej chcesz osiągnąć w zbliżającym się roku szkolnym?
    8. Ile masz lat?
    9. Do jakiej klasy pójdziesz po wakacjach?
    10. Jak masz na nazwisko?
    11. Jakie to uczucie, gdy ktoś się tobą bawi?
    12. Chciałabyś wrócić do poprzedniego właściciela?
    13. Z kim z miasta dogadujesz się najlepiej, a z kim najgorzej?
    14. Ulubione słodycze?
    15. Ulubiona cyfra?
    16. Kochasz się w kimś?
    17. Co sądzisz o moim blogu?ヾ(❀╹◡╹)ノ゙
    18. Ulubione ubranko?
    19. Czy masz własny pokój (taki z mebelkami w kartonie, albo np. w części jakiegoś domku)?
    20. Gdzie najczęściej przebywasz (jeden przykład z twojego miasta i jeden z domu Cinlery)?
    21. Czy chciałabyś wystąpić w przyszłym serialu twojej właścicielki?
    22. Czy przez to, że jesteś popem jesteś inaczej traktowana?
    23. Gdybyś musiała zostać inną figurką to jakim lps byś chciała być?
    24. Lubisz podróżować z Cinlerą?
    25. Mieszkasz sama czy z kimś?
    26. Lubisz swoich sąsiadów?
    27. Do jakiego sklepu najczęściej chodzisz?
    28. Co czujesz gdy Cinlerą robi ci zdjęcia?
    29. Jaki kształt lps najbardziej Ci się podoba?
    30. Jak myślisz dlaczego Cinlera kupiła właśnie ciebie, a nie innego popa?
    31. Czy uważasz, że to dobrze, że trafiłaś do domu Cinlery?
    32. Znasz jakieś lps z innego miasta? Jeśli tak to jakie figurki z tamtąd lubisz najbardziej i najmniej?
    33. Co byś zmieniła w twojej właścicielce?
    34. Używasz jakiś kosmetyków?
    35. Co byś zrobił gdyby do domu Cinlery ktoś się włamał i ukradł wszystkie lps oprócz ciebie?

    OdpowiedzUsuń