niedziela, 22 marca 2020

Urodziny i sesja podczas kwarantanny

Dzień dobry wieczór. Taak, ja żyje, jeszcze wirus mnie nie dopadł, mam nadzieję, że was też nie. 




No więc jak odeszłam tak nie wracam XD. Na yt i ig oczywiście. Wiecie co, w sumie nawet lepiej mi się z tym żyje hah. Jakoś jak przestałam interesować się LPS to przestałam również oglądać instagram i youtube z figurkami. Nie wiem jakie są teraz seriale i lpstuberki na topie haha, możecie mi napisać. Jestem troche takim boomerem LPSowym oops. 




Sprzedaje obecnie większość LPS. Mam nadzieję, że w końcu wszystkie się rozejdą do nowych domów. Link do aukcji [klik] 
Zostawiłam sobie około 27 figurek i z 5 dodatków (są to same ubranka). Będę oczywiście robić jeszcze im zdjęcia więc jakieś musiałam zostawić. 


Dzisiaj spadł u mnie śnieg XDD. Nie wiedziałam, że rzeczywistość w której się znajduje jest aż tak zadziwiająca. Zmusiło mnie to do zrobienia zdjęć :D. Nie wyszły wszystkie dobrze ale nie są jakieś bardzo złe więc się cieszę. 


Jak tam wam mija kwarantanna? Mi nawet miło :D. Wszystkie rzeczy jakie teraz robię to granie w Minecrafta, pisanie ze znajomymi, rysowanie (wow jakaś kolejna pasja), czytanie, uczenie się bo (niestety) dostajemy dużo materiału oraz sporadyczne jeżdżenie na desce. 


Miałam dzisiaj urodziny co jest trochę smutne bo nie można się spotykać z ludźmi :,D. Przyszła do mnie bones na szczęście więc nie umarłam z nudów haha. Dostałam od niej (i od zuni ale ona nie mogła przyjść) portfel z vansa i sznurówki bo taka ze mnie sk8er girl XD. 


Chciałabym jeszcze napisać coś o ostatnim roku mojego życia bo... Czemu nie? Tak więc ten rok życia był całkiem znośny XD. Dziękuję bardzo bones, zuni, skylar i ghostixowi za to, że ze mną byli i są <333. Nigdy tego nie przeczytają także trochę szkoda ale..
Dziękuję Bones i Zunia za tyle lat przyjaźni omggg
Dziękuję Skylar za to, że ze mną jesteś i mi ufasz <3
Dziękuję Wiktor za najbardziej na świecie udaną przyjaźń  przez internet (na razie), za wspólny serwer w Minecraft i za piękny edit o mój boże 


Chyba to tyle co chciałam napisać tutaj.


Miłych snów~




5 komentarzy:

  1. fajne te zdjęcia :D
    też dziękuję OwO

    OdpowiedzUsuń
  2. awwwwwwwww
    love you sooo baaad ������������

    OdpowiedzUsuń
  3. No to na początku wszystkiego naj 🎂🎈
    Śliczne zdjęcia ❄️
    Szczególnie podoba mi się to 4 🌨️
    Ale z ciebie vansiara, kochana :'D
    No i muszę spytać, co to za byty na zdjęciach z białą kotką? Wyglądają fajnie, a ja muszę sprawdź sobie jakieś nowe butki, kto wie może padnie na nie ?
    Trzymaj się tam i czekam na jak najwięcej notek 💙

    PS U mnie też nowy post, więc zapraszam 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      Buty (kto by się spodziewał) z Vansa są haha
      to jest chyba "save our planet" era czy jakoś tak :D
      i oczywiście idę zobaczyć pościk <3

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Takie piękne figurki sprzedajesz, misie, smoki... Gdybym tylko mogła, to czym prędzej bym kupiła, a tak koło nosa przechodzą mi wszystkie figurki blogerek i innych LPSowych osobistości. Ehhh.
    Nie wiem dlaczego ale szybciej dni mi uciekają podczas tej kwarantanny. Ale wróciłam trochę do grania i moich ukochanych MMORPG. :D

    OdpowiedzUsuń