piątek, 20 września 2019

P u s t k a

Dobry wieczór.

Trochę mnie nie było, woops. Nie, że mi się nie chciało, po prostu jakoś tak nie miałam 

motywacji do pisania. A to nie to samo? Uh, nie ważne. 


 Na blogu zawiało pustkami. Samej mi się nie chciało czytać wypocin innych. Przepraszam. 
Jak to się mówi, ,, Depresja jesienna się zbliża a ja z letniej nie wyszłam.''. Nie, nie mówi się 
tak, po prostu gdzieś to widziałam. Jakieś osłabienie zaatakowała wszystkich. Ważne, że 
stało się to grupowo a nie tylko mi. Oj byłabym bardzo w tyle z notkami innych, oj oj. 

 Ostatnio jakoś tak nie miałam chęci na te figurki. Może to dlatego, że się tego wstydzę, um. 
Czuje się tak dziwnie kiedy ukrywam przed otoczeniem zabawki dla dzieci. Cóż, nastolatki 
w tych czasach mają różne tajemnice np. papierosy, ale chyba nie małe zwierzątka dla dzieci 
xd.  Miałam robić serial, ale tak bardzo nie mam parcia na trzymanie figurek w ręku, ugh. 
Ważna kwestia, przez ten miesiąc nieobecności poprawiłam się w przerabianiu lps. 



Według mnie jest progres :D. Tak, kupiłam green stuff.
Kiedy zrobię notkę o Ivitte? Kiedyś na pewno, na razie dajcie mi czas. Nie miałam czasu na myślenie
o moich duszyczkach.
Tak więc co robiłam przez ten miesiąc. Co? Kiedy on minął ;0. Mam nadzieję, że ten rok szkolny tak
samo szybko minie. No cóż, pod koniec wakacji nie zrobiłam nic, raczej dużo czasu mi schodziło na
martwienie sie wrześniem. Kiedy nadszedł wrzesień okazało się, że w tygodniu najwcześniej w domu
będę o 15:30. Potem obiad, nauka i do spania. Jejku, zatrzymajcie ten krąg! Czuję, że wpadam w
głęboką depresje, ale nie zatrzymam tego. Słucham ostatnio dużo muzyki, staram się wrócić do
starego dobrego lofi hip-hopu, ale na razie nie czuję parcia na niego, znaczy jest dobry do nauki, ale
teraz mam tak dużo informacji w głowie, że żeby wgl usłyszeń piesonke potrzebuje na to specialnej
godziny w której się będę mogła skupić na niej. Ktoś rozumie to zdanie? Ja nie.

Czemu zawsze kiedy pisze tak bardzo dużo, ostatecznie wychodzi krótka notka? Jeju.

"Everything is just wonderful
here, in my dreams,
here in my dreams."

No dobra, to tyle, chyba.

Miłych snów~

3 komentarze:

  1. ups u mnie też miesiąc pyknie zaraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jestem Kamila z Pralinka lps. To trochę nie w temacie z ale chciałabym bardzo pochwalić nagłówek i zdjęcie na nagłówku. Mas przepiękny wystrój bloga! A przynajmniej wpadający w mój gust :3

    OdpowiedzUsuń